Bratislava 19. septembra 2018 (HSP/Foto:Viktor Béreš)
 
Vyjadrenie ku komunálnych voľbám 2018

Na snímke Viktor Béreš, kandidát na primátora Bratislavy

Pán Nesrovnal je pre mňa iba kandidát J&T – odpustil im 4 mil. eur za pozemky pod PKO. Najprv likvidáciu PKO kritizoval a potom J&T odpustil z ceny. Nesrovnal zvýšil ľuďom dane a železničnú stanicu nezrekonštruoval ako sľuboval. Teraz sa vyhovára, že budova patrí Železniciam SR (ŽSR), ale to vedel aj predtým. Celkom vtipne vyznieva prísľub vlády na sanáciu železničnej stanice vo výške 2,8 mil. eur, čo je kvapka v mori. Železničná stanica potrebuje investíciu min 100 mil. eur, aby zmenila svoj charakter z komunistickej na modernú stanicu 21.storočia.

Pán Vallo je architekt Penty, takže celkom vtipné ako sa Penta snaží. Riešenie dopravy je podľa pána Valla v tom, aby sme chodili peši a na bicykloch. Úžasné riešenie hodné škôlkara.  Ja ponúkam obyvateľom podzemné metro ako sa patrí na metropolu Slovenska.

Pán Mika by si mal spomenúť ako dával mesačné platy svojim ľudom v RTVS aj 8 tis. eur z našich daní. Takto bude hospodáriť aj na magistráte ?  Pán Mrva zastupuje pravicové strany SaS, OĽANO – ktoré sú ale riadené finančnými skupinami. SaS a OĽANO  zamestnávajú ľudí z Penty na VÚC Bratislava  aj VÚC Trnava (dôkazy uvádzam nižšie v blogoch). Títo kandidáti majú dosť peňazí od svojich sponzorov na billboardy, takže treba na to myslieť ak pôjdete okolo nich.

Hovorím to preto, aby ľudia vedeli, že títo protikandidáti (Nesrovnal, Mika, Vallo a Mrva) sú len predĺženou rukou jednotlivých finančných skupín a nepredstavujú žiadnu zmenu pre Bratislavu iba ak k horšiemu.

Mojou prioritou je stavba mestských bytov, výstavba metra, podpora škôlok a modernizácia Bratislavy na modernú metropolu. To všetko ale bez vplyvu finančných skupín. Bratislava potrebujeme rozvoj metra a nie električiek, ktoré dodávala firma  Škoda Transportation Plzeň, ktorú ovládla finančná skupina PPF Petra Kellnera s ktorým má J&T blízke obchodné vzťahy. Tam treba hľadať dôvody prečo pán Nesrovnal podporuje rozvoj električiek, ktoré sú  inak hlučné, priestorovo náročné a nákladné.

Bratislava sa musí rozvíjať strategicky a nie spiatočnícky. Potrebujeme metro a nie terigať sa v ďalších električkách.

Viktor Béreš
kandidát na primátora Bratislavy

Súvisiace blogy o prepojení SaS a OĽANO na finančné skupiny :
http://viktorberes.blog.pravda.sk/2018/07/23/viskupic-z-olano-je-uz-s-kmotrikom-jedna-ruka-sokujuci-dokaz-ako-olano-a-sas-podporuju-oligarchov/
http://viktorberes.blog.pravda.sk/2018/02/09/od-zaciatku-som-tvrdil-ze-sas-je-riadena-pentou-tu-je-novy-dokaz-bratislavsky-zupan-droba-zamestnal-pentaka-szalaya/

Príspevok V. Béreš – Vyjadrenie kandidáta na primátora Bratislavy ku komunálnym voľbám 2018 zobrazený najskôr Hlavné správy.