New York 12. júla 2019 (SITA/AP/HSP/Foto:Pixabay)

Celosvetová sieť štýlových kaviarní Starbucks v piatok oznámila zmenu obchodnej stratége, ktorej súčasťou je ukončenie predaja tlačených vydaní novín vo všetkých svojich prevádzkach

Ilustračné foto

Starbucks začal v roku 2000 predávať najskôr len kultový liberálny denník The New York Times vo svojich prevádzkach v USA, v roku 2010 k nemu pridal aj ďalšie denníky.

The New York Times už v piatok oznámili, že sú rozhodnutím Starbacksu sklamané. Agentúra The Associated Press (AP) pripomína, že nejde o prvý prípad, keď kaviarne Starbucks prestali predávať médium, ktoré začalo vychádzať z módy – v roku 2015 prestali predávať kompaktné disky.

Vážení čitatelia, Hlavné Správy sú v zúrivej ekonomickej vojne s liberálnym establišmentom. Podporte nás a pomôžte nám vybojovať zápas o konzervatívne hodnoty. Vážime si každé euro.
č. účtu: SK15 0900 0000 0005 7106 3662

Chcem podporiť nezávislé spravodajstvo

Zdroj