Stále iba 26-ročný Eugen Merher, študent filmovej tvorby v nemeckom Baden-Württembergu, si pred časom zaumienil, že jeden z jeho projektov bude zameraný na značku Adidas. Eugen vymyslel dokonalý scenár, v ktorom si hlavnú úlohu zahral starší maratónec žijúci v domove dôchodcov, kde ho pomaly opúšťajú fyzické aj psychické sily, ale všetko sa zmení jedného krásneho dňa, keď sa k nemu dostane starý a zabudnutý pár topánok značky Adidas. Z vysileného starčeka sa razom stane atlét ako za svojich mladých čias a keď sa Eugenova hotová reklama dostala na verejnosť, ľudia sa nemohli na jeho filmové dielo vynadívať. Nemohli uveriť tomu, že nejde o prácu profesionálneho tímu, ale iba jediného talentovaného študenta, pričom Eugen sa snažil skontaktovať aj so zástupcami adidasu, ktorým poslal aj svoje dielo, ale zatiaľ sa odpovede nedočkal.