ST.NICOLAUS získal retailových oscarov v súťaži Múza Merkúra Foto: ST.NICOLAUS, a.s.

Bratislava 27. apríla (OTS) – ST.NICOLAUS prihlásil do súťaže tri projekty realizované v uplynulom roku a zožal veľký úspech – každý z projektov zabodoval. V kategórii Promoaktivity a eventy získali hneď dve ceny.

Retailového Oscara – 1. miesto získal projekt Soberano & káva, v ktorej spotrebiteľovi predstavili novú formu konzumácie kategórie brandy spojením brandy a kávy prostredníctvom nevšedného zážitku v ochutnávkovej kampani.

Kreativita komplexnej podpory borovičky BOREC si vyslúžila 3. miesto. Spotrebiteľ sa s novinkou zoznámil v on-line komunikácii, TV sponzoringu, bilboardovej kampani a priamo v predajni BOREC na seba upozorňoval špeciálnym umiestnením, vizibilitou, ochutnávkami a atraktívnymi darčekmi.

Aj ďalší z portfólia produktov zabodoval. Nicolaus Vodka sa zaradila medzi TOP tri značky v obchode, čo možno považovať v súčasnej tvrdej konkurencii na trhu za mimoriadny úspech. Nicolaus Vodka Limitovaná edícia LIMITLESS EDITION s unikátnou etiketou so svietiacim efektom si zo súťaže odniesla bronzové 3. miesto. K predstaveniu značky LIMITLESS – Nemám limit – výrazne prispela spolupráca s hudobníkmi v online komunikácii na sociálnych sieťach, aj na festivaloch.

Získané ocenenia si nesmierne vážime a tešíme sa, že kreativita našich projektov oslovila nielen zákazníkov priamo v predajniach, ale aj odborníkov, Sú potvrdením toho, že kráčame správnou cestou,“ zhodnotila Natália Brezovanová, Trade Marketing Manager – retail spoločnosti ST.NICOLAUS-trade.

Cieľom renomovanej súťaže pre obchodníkov a marketérov Múza Merkúra je prostredníctvom odbornej poroty oceniť najkreatívnejšie marketingové a komunikačné projekty v oblasti retailu realizované na Slovensku za predchádzajúci rok.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR