Pohoda 2016: Pozrite si, čo si pre nás prichystali značky. Čím nás chcú zaujať?

Už od 7. - 9. júla bude prebiehať najväčší slovenský hudobný festival Pohoda 2016. Hlavní partneri pre Stratégiu vyberajú tri svoje aktivity na festivale, ktoré považujú za top.

Hlavní partneri: Orange Slovensko, Slovenská sporiteľňa, Budiš a Urpiner.

Natália Kunická, Brand Activation Manager Orange Slovensko: Pohodu prenesieme na celé Slovensko

Orange si dal tento rok smelú ambíciu - preniesť atmosféru z Pohody za brány trenčianskeho letiska. Vďaka 4G sieti a bezplatnému Wi-Fi pripojeniu nielen pre návštevníkov festivalu, ale aj pre organizátorov či partnerov festivalu a pre priestory backstageov a press centra, bude môcť každý a kdekoľvek na Slovensku vidieť, počuť a zažiť, čo sa na Pohode deje.

Naším primárnym cieľom aj naďalej zostáva poskytnúť návštevníkom festivalu čo najlepšie pokrytie 4G sieťou, ktorá - ako sa každým rokom potvrdzuje - je stále viac využívanou službou na festivale. Fakt, že v dnešnej dobe je pre ľudí úplne prirodzené zdieľať svoje emócie a zážitky na sociálnych sieťach je v podstate prostriedkom, ako spoločne prenesieme atmosféru z letiska na celé Slovensko, ako Pohodu môže zažiť ktokoľvek prostredníctvom zdieľania jedinečných momentov na sociálnych sieťach.

A keďže tento ročník bude skutočne v znamení zdieľania zážitkov a emócií, Orange na Pohodu prenesie aj tie futbalové. Priamo v Orange zóne si všetci futbaloví fanúšikovia pozrú napínavé futbalové momenty semifinálového zápasu na Majstrovstvách Európy UEFA EURO 2016.

Virtuálna Pohoda

Aj fanúšikovia festivalu, ktorí nemôžu prísť na Pohodu osobne, ju môžu virtuálne zažiť. Na facebookovej stránke Orangeu budú prebiehať exkluzívne živé prenosy vystúpení z Orange pódia a spravodajské prenosy Orange reportérov, ktorí týmto „onlineovým návštevníkom“ sprostredkujú najzaujímavejšie správy zo života na festivale.

Obľúbená interaktívna festivalová aplikácia Pohoda 2016 powered by Orange je pre návštevníkov už tradičnou užitočnou pomôckou. Zjednodušuje im orientáciu na festivale a prináša všetky aktuálne informácie – od zmien v programe, cez predpoveď počasia až po pripomienky na súťaže. Užívatelia aplikácie si môžu vyskladať svoj vlastný program a zdieľať ho aj s ostatnými na Facebooku.

Na festivale veľmi využívaná funkcia „Kamaráti“ ukáže na mape aktuálnu polohu priateľov, a tak ich človek v dave ľahšie nájde. Minulý rok zaznamenal tento praktický sprievodca festivalom rekord, keď si ho stiahlo takmer 12-tisíc návštevníkov.

Branislav Cvik, predseda predstavenstva Banskobystrický pivovar Urpiner: Pohoda s Urpinerom

Banskobystrický pivovar Urpiner pri svojej premiére na festivale Pohoda prináša návštevníkom možnosť ochutnať široký sortiment svojich produktov a pivných špeciálov. Okrem klasických alko a nealko čapovaných pív budú môcť pivní fajnšmekri vyskúšať aj pivnú delikatesu – Kvasinkovú 12-tku a tiež “horúcu” novinku - Extra Chmelenú 14-tku.

Pri výrobe piva Urpiner kladie dôraz na kvalitu používaných surovín, čo spolu s využitím tradičných receptúr varenia bez urýchľovacích procesov a chemických úprav,  a použitím klasickej technológie výroby, dáva pivu nezameniteľnú lahodnú chuť a rezkosť.

Fanúšikovia piva sa tak môžu tešiť na netradičný „gurmánsky” pivný zážitok a predegustovať v čapovanej podobe viac ako 10 druhov pivných skvostov z dielne pivovaru Urpiner. V porovnaní s predchádzajúcimi rokmi tak bude tento slovenský festival obohatený aj o festival výnimočných slovenských pív.

V Urpiner  zóne bude širokej verejnosti predstavený nielen celý výrobný proces piva, ukážky správneho čapovania a starostlivosti o pivo, pivný kvíz, prednášky o pivných špeciáloch, ale aj ukážky netradičného spojenia piva s hudbou či filmom. Súčasťou pivnej zóny bude tiež obrí nafukovací výčap, bungee trampolína a netradičné pivné fotopanely.

Poctivé slovenské pivá

Banskobystrický pivovar, ako jeden zo zakladajúcich členov hnutia Pivobrana, prináša na tohtoročnú Pohodu úplnu novinku: pivné špeciály z portfólia malých remeselných pivovarov, členov Asociácie malých nezávislých pivovarov Slovenska. Návštevníci festivalu tak budú mať jedinečnú možnosť ochutnať pivné špeciály aj z niekoľkých ďalších slovenských pivovarov.

Okrem už spomínaných špeciálov Urpiner môžu konzumenti v zóne Pivobrany ochutnať aj čapované pivné špeciály z pivovarov: Richtár Jakub/Bratislava/, Sessler/Trnava/, Cassa Brewery/Košice/, Wywar/Holíč/, Brontvai/Kvačany/, Stupavar/Stupava/, ŽiWell/Pieštany/ a Jama Craft Brewery/Chorvátsky Grob/. Harmonogram čapovania pív z jednotlivých pivovarov (Line-up), bude uvedený v oficiálnom bulletine festivalu. 

Aj týmto spôsobom chce Urpinerre ukázať fanúšikom poctivého piva, že na Slovensku vzniká na základe rôznorodosti a rozmanitosti ponúkaných pív aj silná slovenská pivná kultúra.

Predstavenie noviniek

Na festivale Pohoda predstaví pivovar návštevníkom aj svoje tohtoročné novinky v plechovkách – osviežujúci bezalkoholický Radler Nealko a svetlé „ľahké“ pivo Goodlife, ktoré si záujemcovia budú môcť zakúpiť v Urpiner Promo stánku , pričom budú odmenení zaujímavým darčekom.

Peter Holík, vedúci oddelenia marketingu a rozvoja digitálnych služieb Slovenskej sporiteľne: Finančná pohoda

Slovenská sporiteľňa ako hlavný partner festivalu už tradične zabezpečuje najmä „finančnú pohodu“.  Návštevníci festivalu budú môcť aj tento rok využiť tri mobilné bankomaty. Pre tých, ktorí obľubujú bezkontaktné platenie kartou, prináša SLSP túto možnosť až v 70-tich prevádzkach s občerstvením.

Najobľúbenejšia zóna mladých

Veľká relaxačná zóna pod slnečníkmi s osviežujúcim rozprašovačom zaručí pohodu aj v horúcom počasí. Banka bude hľadať v celofestivalovej ankete „najobľúbenejšiu kapelu na Pohode" či „najobľúbenejších operencov mladých“ v zábavnej hre s nadrozmernými Angry Birds. Nebudú chýbať ani originálne darčeky pre každého, občerstvenie a živé vstupy youtubera Selassieho.

Atraktívna hudobná produkcia

Tradičnou súčasťou festivalu je Space Aréna Slovenskej sporiteľne  s výborným hudobným line-upom. Tento rok vystúpia svetové mená elektronickej hudby ako DJ Shadow, Nina Kraviz či Odesza. 

Vladimír Krescanko, brand manager Budiš: Festivalové osvieženie so špeciálnou edíciou fliaš

Budiš prináša na Pohodu hravé prekvapenia. Jedným z nich je aj nová špeciálna festivalová séria fliaš Budiš - s kvapkou sarkazmu. Edícia bola pripravená v spolupráci s  asi jediným obľúbeným slovenským demotivátorom zo stránky Demotivacia.com. 

Najvyšší bar na letisku

Pamätáte sa ešte na Budiš Bar z minulého roka? Zmenilo sa naň naozajstné ruské kolo. Po veľkom úspechu prináša atrakciu v podobe nie jedného, ale hneď dvoch ruských kôl – Budiš barov. Ruské kolá sa tak stanú netradičným pohyblivým barom so skvelým výhľadom na areál festivalu. Do tohto jedinečného baru sa tak tento rok dostanete tiež komfortnejšie, bez dlhého čakania. Na výber budú osviežujúce miešané Budiš drinky s receptúrami pripravenými špeciálne pre Pohodu.

Originálna slackline performance nad vodou

Spadnem – nespadnem? Poznáte slackline? Balansovanie na lane, či balančnej plošine, tentokrát nad vodnou hladinou. Môžete sa tešiť na vystúpenie slackline performerov, vďaka ktorým budete mať pocit, že je to hračka. Odvážlivci si budú môcť svoju rovnováhu otestovať na vlastnej koži a občas sa možno aj osviežia.

Okrem toho budiš prináša po dlhšom čase aj tribúny na sedenie, tiež chill out stan Budiš či Šofocola DJ academy.

ZDROJ >>

Čo si o tom myslíte? Komentujte :)

Laser Game