Bratislava 17. augusta 2017 (TASR/HSP/Foto:TASR-Martin Baumann)

Na komisárku pre deti sa obrátil Denník N s nižšie uvedenými otázkami a keďže sa na ňu denne obracajú média s rôznymi otázkami, komisárka sa rozhodla zverejniť aj odpovede na ich otázky.
Na snímke detská ombudsmanka Viera Tomanová

Otázky Denníka N:
„Dobrý deň, všimli sme si, že Úradu komisára pre deti si na facebooku platí reklamu, ktorou propaguje článok “V. TOMANOVÁ sa ohradila voči výrokom Ľ.GALKA o Čistom dni”. V tejto súvislosti by sme Vás chceli poprosiť o odpovede na nižšie uvedené otázky: 1) Je podľa Vás v poriadku platiť si reklamu na Facebooku, ktorá nesúvisí priamo s poslaním Úradu, ale je skôr len polemikou s opozičnými poslancami? 2) Koľko eur minul tento rok Úradu komisára pre deti za reklamu na Facebooku? 3) Ako vnímate fakt, že platením tejto reklamy na Facebooku zvyšujete čítanosť webu, ktorý spoluvlastní firma blízka Slavii Capital? Je v poriadku, ak sa z verejných prostriedkov takýmto spôsobom prispieva na chod polosúkromným médiám?“

Odpoveď komisárky pre deti:
Ide o pilotnú prevádzku reklamnej kampane zameranú na Úrad komisára pre deti, nakoľko neustále rastie počet prípadov týraných detí hľadajúcich pomoc. Do dnešného dňa Úrad komisára pre deti spotreboval na túto aktivitu dokopy 5€.
Častokrát sa stáva, že dieťa nás nevedelo nájsť a tým došlo k nenávratnej škode na psychike dieťaťa, ktorej aj týmto spôsobom potrebujeme zabrániť. V súvislosti s uvedeným, Vás preto úctivo žiadam o pomoc pri propagácii Úradu komisára pre deti, aby deti v prípade núdze vedeli na koho sa môžu obrátiť.
TASR informoval Úrad komisára pre deti.

Vážení čitatelia, žiaden článok na tejto stránke nie je spoplatnený, čo je dôvodom, prečo musí byť na nej viac reklamy. Chceme vás preto poprosiť o trpezlivosť a zhovievavosť. Vieme, že reklama je niekedy otravná, ale pomáha dofinancovať prevádzku vášho obľúbeného portálu. Chceme sa tiež obzvlášť poďakovať tým, ktorí nás finančne podporujú. Ak sa k nim chcete pripojiť, kliknite sem.