Bratislava 10. marca 2018 (HSP/Foto: HSP)
 
Pochody proti korupcii ktorých marketingovým heslom bola veta „skutok sa nestal“, nedokázali vyvolať tlak na pád súčasnej vlády. Podľa vyjadrenia Grigorija Mesežnikova aj preto, lebo sa ich nepodarilo rozšíriť do ďalších slovenských miest. Obete vraždy však situáciu zmenili a zmenil sa ja motív protestov.
K novým protestom nám Sorošovi marketéri priniesli aj nové heslo, proti ktorému nemôže nikto nič namietať – „slušnosť.“

Všade sa opakujúci slogan

V novinách sa dozvieme, že slušní ľudia prišli na pochod, neslušní ostali doma. Prezident Kiska vo vyjadrení po stretnutí troch najvyšších ústavných činiteľov zopakuje slovo slušnosť 5 krát v jednej vete.
Na proteste nám apoliticky rečník sľubuje že, slušnosťou a malými zmenami krok po kroku dokážeme meniť krajinu.
Slušnosť sa spomína v každom novinovom článku a nechýba ani v rubrike šport, kde bývalý hokejista „plne podporuje iniciatívu za slušné Slovensko.
Pochopiteľne nemôžu chýbať ani politické strany s novými politickými heslami ako Postavme sa za slušné Slovensko.
Zdá sa, že kampaň mimovládnych organizácií a opozičných strán na predčasne voľby je pripravená. Všetkým pôjde o slušnosť a kto by proti nej niečo namietal?
Nám neslušným tak ostáva len tipovať, koľko času prejde, kým sa zo slova „slušnosť“ stane pejoratívny výraz, rovnako ako sa to stalo Ficovi s „istotami“, či Kiskovi s „dobrým anjelom“.
 
Príspevok Nové marketingové heslo sorošovcov je „slušnosť“ zobrazený najskôr Hlavné správy.