Bratislava 19. júla 2018 (HSP/Foto:Kaufland Facebook)
 
Obchodná spoločnosť Kaufland v statuse sa sociálnej sieti nepriamo podporila komunitu LGBTI 

Na snímke produkt obchodného reťazca

Po tom, ako obchodný reťazec Billa z ideologických dôvodov stiahol mesačník Zem a Vek z predaja a Tesco sa rozhodlo, že ešte o tom popremýšľa, sa zdalo, že Kaufland ako jediný nemieša politiku a ideológiu do obchodovania.
“Spoločnosť Kaufland nepodporuje cenzúru tlače a ani obmedzenia slobody prejavu, preto momentálne nemá v pláne stiahnuť uvedené periodikum z predaja,” povedala pre Aktuality.sk hovorkyňa Kauflandu Lucia Langová.
Najnovšie sa však ukazuje, že aj Kaufland ťahá do obchodovania liberálnu ideológiu a vo svojom statuse podporil “dúhové rodiny.” Zrejme sa jednalo o reakciu na nedávny Gay Pride v Bratislave.
“Ochutnajte čerstvé ryby z našej ponuky,” píše sa v statuse s pridaným obrázkom dvoch pstruhov v pozadí s dúhovými farbami, na ktorom sa píše: “Pstruh Dúhový (nielen) do tradičnej rodiny.”

Ochutnajte čerstvé ryby z našej ponuky…👌
Uverejnil používateľ Kaufland Slovenská republika Utorok 17. júl 2018

Zahraničné obchodné reťazce tak drzo presadzujú zvrátené ideológie (podpora LGBTI, vylistovanie nepohodlných časopisov, odstraňovanie krížov atď.) a Slováci ako v drvivej väčšine konzervatívci a tradične založení ľudia by sa tomuto moru mali postaviť. Bolo by vhodné začať podporovať domácich predajcov, ktorí neťahajú ideológie do obchodovania.
Samuel Gdovin
 
Príspevok Kaufland na strane LGBTI? Obchodný reťazec ironizoval tradičnú rodinu “dúhovým kaprom” zobrazený najskôr Hlavné správy.