Svet 16. apríla 2018 (HSP/Foto: Screenshot Youtube)
 
Potravinárska spoločnosť Heinz uviedla na trh produkt s názvom majočup, ktorý je kombináciou kečupu a majonézy. Na Twittery však tento výrobok vyvolal zmiešané pocity a ľudia z Latinskej Ameriky podotýkajú, že majočup používajú už dávno, informuje iDnes.cz

Ilustračné foto

Podľa denníka Independent spoločnosť najprv urobila na Twittery prehľad, či bude o takýto produkt záujem. V niektorých krajinách na Blízkom východe je majočup už v predaji a v USA prebiehalo hlasovanie o to, ako sa im bude páčiť nový produkt. Za majočup hlasovalo 680 tisíc ľudí.
Americký server Business Insider napríklad napísal, že majočup je hybridné ochucovadlo, o ktorom ste nikdy nevedeli, že ho chcete. Podľa stanice NBC rieši omáčka dilemu pri príprave sendvičov, a tak sa už ľudia nebudú musieť rozhodovať medzi majonézou alebo kečupom.
Na Twitteri však používatelia také nadšenie nezdieľali. Jeden používateľ poznamenal, že táto kombinácia je v karibskej kuchyni zakorenená tak ako ryža alebo banány pantain. Niektorí dokonca spoločnosť obvinili z privlastňovania alebo kolonizovania kombinácie kečup a majonéza.
Toto ochucovadlo je pod rôznymi názvami obľúbené v celej Latinskej Amerike a označuje sa ako salsa rosada, teda ružová omáčka.
 
Príspevok Heinz vyrobil “majočup”. Objavili Ameriku, hnevajú sa Hispánci zobrazený najskôr Hlavné správy.