Milwaukee 30. júla 2018 (TASR/HSP/Foto:TASR/AP-Keith Srakocic)
 
Americký výrobca ikonických motoriek Harley-Davidson, ktorý na domácom trhu zápasí s poklesom odbytu, v pondelok oznámil, že rozšíri ponuku o nové produkty a vylepší sieť svojich kamenných predajní aj on-line predaj. Dúfa, že mu tieto kroky pomôžu do roku 2022 zvýšiť ročné tržby na viac ako 1 miliardu USD (860,21 milióna eur).

Ilustračné foto

Jedným z nových produktov Harley-Davidson bude aj jeho prvý elektrický motocykel, ktorý chce uviesť na trh v roku 2019. Plánuje tiež vylepšiť svoje doterajšie modely a vyvíja aj menšie motocykle s motormi s objemom 250 až 500 kubických centimetrov pre rozvíjajúce sa trhy v Ázii.
Elektrický motocykel s názvom LiveWire bude prvý v jeho portfóliu, po ktorom budú od roku 2022 nasledovať ďalšie ľahšie a menšie motocykle. Spoločnosť už minulý týždeň avizovala, že predstaví novú stratégiu, ktorá by jej mala pomôcť prilákať zhruba dva milióny nových klientov v USA.
 
Príspevok Harley-Davidson chce v roku 2019 uviesť na trh elektrický motocykel zobrazený najskôr Hlavné správy.