Čo by si mal jesť, ak chceš prevádzkovať sex aj po 35-ke

Svet 31. decembra 2017 (HSP/Sputnik/Foto:TASR

Aby sme mali sex po 35, musíme dbať na správne zloženie jedálnička
Čerstvá zelenina a ovocie
Sú bohaté na vlákninu a žiadne čerstvo vylisované džúsy ich nemôžu nahradiť. Významnú pozornosť preto venuj zelenine a ovociu, ktoré obsahuje vitamín A … Je obsiahnutý v listovom šaláte, špenáte, mrkve, vo všetkých plodoch výrazne žltej farby (marhuľa, tekvica).
Ilustračné foto

Vitamín D
Je najdôležitejší pre pánsky imunitný systém. Okrem toho spevňuje kosti a je mimoriadne prospešný pre erekciu. Základným zdrojom sú slnečné lúče. Ale ak nie sú slnečné lúče na obzore počas raňajok, tak vitamín D tiež obsahujú syry, mlieko, tvaroh a rybí tuk.
Zinok
Jeho nedostatok môže viesť k zápalu prostaty a k impotencii. Zinok je obsiahnutý v bielkovinových potravinách. Je lepšie neuprednostňovať mäso, ale dať prednosť kuraťu alebo rybám.
Vitamín E

Pomáha k energickosti, aktivizuje krvný obeh, upevňuje steny ciev. Pri nedostatku vitamínu E vytvára mužský organizmus menej pohlavných hormónov, čo sa negatívne odráža na pokusoch o počatie. Je obsiahnutý vo všetkých druhoch olejov (okrem rafinovaného), v orechoch, v obilninách.
Vitamín C
V každodennej potrave musia byť paradajky, zemiaky, ríbezle, citrusy, zelená sladká paprika a kapusta
Vyvaruj sa!
Obmedz konzumáciu tučných omáčok, cukru (je lepšie ho zameniť medom) a alkoholických nápojov (nie viac ako jeden pohárik vína denne), čaju a kávy (kofeín má na zdravie muža negatívny vplyv).

Vážení čitatelia, žiaden článok na tejto stránke nie je spoplatnený, čo je dôvodom, prečo musí byť na nej viac reklamy. Chceme vás preto poprosiť o trpezlivosť a zhovievavosť. Vieme, že reklama je niekedy otravná, ale pomáha dofinancovať prevádzku vášho obľúbeného portálu. Chceme sa tiež obzvlášť poďakovať tým, ktorí nás finančne podporujú. Ak sa k nim chcete pripojiť, kliknite sem.

ZDROJ >>

Komentujte :)