CNN stiahla reportáž týkajúcu sa Ruska, traja novinári podali výpovede

Washington 27. júna 2017 (TASR/HSP/Foto:TASR/AP-David Goldman, File)

Traja novinári americkej spravodajskej televízie CNN podali v pondelok výpovede v súvislosti s minulotýždňovou investigatívnou reportážou o údajnom predinauguračnom stretnutí spolupracovníka amerického prezidenta Donalda Trumpa so šéfom ruského investičného fondu, ktorú sa stanica rozhodla stiahnuť. Informovali o tom dnes agentúry DPA a AP
Ilustračné foto

“Reportáž nespĺňala redakčné štandardy CNN, preto bola stiahnutá. Všetky odkazy na príspevok sú zablokované. Pánovi Scaramuccimu sa ospravedlňujeme,” uviedla CNN v oficiálnom stanovisku zverejnenom na svojej stránke.
V príspevku, ktorého autorom je Thomas Frank, nemenovaný zdroj v Kongrese tvrdí, že člen Trumpovho prechodného tímu Anthony Scaramucci sa mal len štyri dni pred jeho inauguráciou stretnúť v reštaurácii s generálnym riaditeľom Ruského fondu priamych investícií (RFPI) Kirillom Dmitrijevom.
Okrem Franka podali výpovede aj zástupca šéfredaktora pobočky CNN vo Washingtone Lex Haris a Eric Lichtblau, vedúci investigatívneho oddelenia CNN.
Podľa CNN reportáž nemohla byť zverejnená, pretože nebola dostatočne podložená faktami.
Scaramucci predtým proti zverejneniu reportáže protestoval, ospravedlnenie stanice však prijal.

Vážení čitatelia, žiaden článok na tejto stránke nie je spoplatnený, čo je dôvodom, prečo musí byť na nej viac reklamy. Chceme vás preto poprosiť o trpezlivosť a zhovievavosť. Vieme, že reklama je niekedy otravná, ale pomáha dofinancovať prevádzku vášho obľúbeného portálu. Chceme sa tiež obzvlášť poďakovať tým, ktorí nás finančne podporujú. Ak sa k nim chcete pripojiť, kliknite sem.

ZDROJ >>

Komentujte :)