Londýn 26. júla 2019 (TASR/HSP/Foto:Screenshot Youtube)

Britský úrad pre rozhlasové a televízne vysielanie (Ofcom) udelil pokutu 200.000 libier (223.340 eur) ruskej televízii RT “za hrubé nedodržiavanie zákona o vysielaní”. Informovala o tom spravodajská televízia Sky News

Ilustračné foto

Súčasťou rozhodnutia britského telekomunikačného úradu je aj povinnosť RT poskytnúť svojim divákom možnosť zoznámiť sa so súhrnom jeho nálezov.

Británia zakázala ruským spravodajským staniciam RT a Sputnik zúčastniť sa na globálnej konferencii o slobode médií, ktorá sa v dňoch 10. až 11. júla konala v Londýne. Dôvodom tohto rozhodnutia bola ich aktívna úloha pri šírení dezinformácií.

Vážení čitatelia, Hlavné Správy sú v zúrivej ekonomickej vojne s liberálnym establišmentom. Podporte nás a pomôžte nám vybojovať zápas o konzervatívne hodnoty. Vážime si každé euro.
č. účtu: SK15 0900 0000 0005 7106 3662

Chcem podporiť nezávislé spravodajstvo

Please enable JavaScript to view the comments powered by Disqus.

Zdroj