San Francisco 6. decembra 2016 (TASR/HSP/Foto:TASR/AP-Richard Vogel)

Predaj hodiniek Apple Watch počas prvého týždňa vianočnej nákupnej sezóny (ktorá sa v USA začala v tzv. Čierny piatok 25. novembra) dosiahol nový rekord. To znamená, že koncern Apple je na najlepšej ceste, aby v tomto poslednom kvartáli 2016 dosiahol svoje najvyššie tržby z predaja inteligentných hodiniek. Vyhlásil to dnes generálny riaditeľ Apple Tim Cook.

Ilustračné fotoIlustračné foto

Cook však nezverejnil žiadne konkrétne čísla. “Naše údaje ukazujú, že hodinkám Apple Watch sa veľmi darí a zdá sa, že budú jedným z najpopulárnejších vianočných darčekov tento rok,” povedal. Dodal, že dopyt po hodinkách prekročil očakávania a Apple v úvode vianočnej sezóny zaznamenal najvyššie týždňové tržby od uvedenia hodiniek na trh vlani na jar.

Cook tak reagoval na odhad technologickej spoločnosti IDC, podľa ktorej americký koncern za tri mesiace do konca septembra 2016 predal “len” 1,1 milióna hodiniek Apple Watch, čo je o 71 % menej ako vlani v rovnakom období.

Apple je skúpy na detaily pokiaľ ide o predaj svojich hodiniek Apple Watch, čo je prvý produkt, ktorý koncern uviedol na trh po nástupe Tima Cooka na čelo firmy.

Apple ani pri hospodárskych výsledkoch nezverejňuje presné čísla o počte predaných hodiniek. Tržby z ich predaja sú zahrnuté v tržbách divízie “ďalších produktov”, kam patria napríklad televízory Apple či iPody.

Žiaden obsah na tejto stránke nie je spoplatnený

Vážení čitatelia, žiaden článok na tejto stránke nie je spoplatnený, čo je dôvodom, prečo musí byť na nej viac reklamy. Chceme vás preto poprosiť o trpezlivosť a zhovievavosť. Vieme, že reklama je niekedy otravná, ale pomáha dofinancovať prevádzku vášho obľúbeného portálu. Chceme sa tiež obzvlášť poďakovať tým, ktorí nás finančne podporujú. Ak sa k nim chcete pripojiť, kliknite sem.